*public.site.jump_to_content*

Csoportjaink

2024. április 22.

Almás csoport

A kiscsoportunkat 2,5-3 éves gyermekek alkotják, akik az óvodai nevelés első éveiben vesznek részt. A csoport létszáma 21 fő. Az Almás csoport hangulata jellemzően vidám és dinamikus, hiszen ebben a korban a gyerekek szívesen fedezik fel a világot, és kíváncsiak minden új dologra. A csoportban eltöltött időt igyekszünk a lehetőségekhez mérten a gyermekek számára izgalmassá, felfedezéssekkel telivé tenni. A gyermekek nyitottak érdeklődők a délelőtt zajló komplex tevékenységekre. Minden nap élményszerű lehetőségekkel várjuk őket.

2024. április 22.

Tulipános csoport

A csoportba 16 gyermek jár. A nemek aránya nem kiegyenlített, 10 fiú és 6 lány. Minden gyermek tanköteles korú, szeptemberben 14-en kezdik meg az iskolai tanulmányaikat. A kínált tevékenységekbe szívesen, önként kapcsolódnak be. Innovatív tevékenységként létrehoztuk az óvodánkba az érzelmi intelligencia megismerését, lehetőségeit. Ezáltal a gyermekek akár minden nap beszélgető kör formájában megnyilvánulhatnak érzelmeikről. Megosztják egymással az átélt élményeiket, örömöt, bánatot egyaránt. A csoportban dolgozó felnőttek megtesznek mindent annak érdekében, hogy napjaink izgalmasan, vidáman teljenek.

2024. április 22.

Macis csoport

24 gyermek jár a Macis csoportba. Vegyes életkorú gyermekek, 9-en iskolába mennek, 2 kiscsoportos korú, a többiek a következő tanévben lesznek tankötelesek. Nyitott, befogadó a közösségünk. A mindennapokat úgy szervezzük, hogy minden gyermek képes legyen hasznosan, játékkal elfoglalni magát. A kínált játéktevékenységeken keresztül valósul meg a képességek fejlesztése, a mesék által érzelmi életük és a beszélgető körök fejlesztik érzelmi intelligenciájukat. Szeretünk kirándulni,sokat vagyunk a szabad levegőn, rendszeres a mindennapos mozgás.

2024. április 22.

Virágos csoport

A virágos csoportunkba 23 gyermek jár. Részben osztott, homogén a csoportszervezés. Zömében 4 évesek a gyermekek. Nálunk projekt módszerrel élik át a gyermekek az óvodai élet szépségeit. A módszer hatékonyságát alátámasztja, hogy a gyermekből, gondolkodásából és érzelmi igényéből indulunk ki. A légkör nyitott és befogadó. Olyan környezetet biztosítunk a gyermekeknek, amelyben a személyiségük harmonikus fejlődése megvalósul.